IMPARȚIALITATE·INTEGRITATE·EFICIENȚĂ
                        
        
            
                
                    
                        
                    
                
                
                    
                        
                        
            
                
        
        MODEL RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ (1) Legea 544/2001
        
        
        Denumirea autorității sau instituției publice
        Sediul/Adresa:
        Data: 
        
        Stimate domnule/Stimată doamnă
        Prin prezenta formulez o reclamație administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, întrucât la cererea nr. ..... din data de ...... am primit un răspuns negativ, la data de ......, de la ..... (completați numele respectivului funcționar).
        
        Documentele de interes public solicitate erau următoarele:
         
        
        Documentele solicitate se încadrează în categoria informațiilor de interes public, din următoarele considerente:
             
            Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicării/netransmitere în termenul legal a informațiilor de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informație, conform legii, a fost lezat.
            
                | Vă mulțumesc pentru solicitudine, |   | 
                 semnătura petentului |   | 
            
            
         
        Numele și prenumele petentului
        Adresa la care se solicită primirea răspunsului/e-mail: 
        Telefon (opțional): 
        Fax (opțional): 
                 
                
                
                
        
        MODEL RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ (2) Legea 544/2001
        
        Denumirea autorității sau instituției publice
        Sediul/Adresa:
        Data: 
        
        Stimate domnule/Stimată doamnă
        Prin prezenta formulez o reclamație administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, întrucât la cererea nr. ..... din data de ...... nu am primit informațiile solicitate în termenul legal, stabilit de lege.
        
        Documentele de interes public solicitate erau următoarele:
         
        
        Documentele solicitate se încadrează în categoria informațiilor de interes public, din următoarele considerente:
             
            Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informațiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informație, conform legii, a fost lezat.
            
                | Vă mulțumesc pentru solicitudine, |   | 
                 semnătura petentului |   | 
            
            
         
        Numele și prenumele petentului
        Adresa la care se solicită primirea răspunsului/e-mail: 
        Telefon (opțional): 
        Fax (opțional):